Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Annica - 29 januari 2011 14:33

Vi passade ju grannarnas hästar när de var i spanien, eller passade och passade. Vi tog in dem på kvällen för det var någon annan som skötte resten. Så det var inte speciellt jobbigt... Men vi fick iaf. fina presenter. Läppbalsam, handkräm och bodylotion från Odd Molly och ett Amaronevin! Loveley! Emil får nog stor användning av hudvårdsprodukterna... 



    

Av Annica - 29 januari 2011 13:19

HAHA!!! Är det ett skämt eller? Fast å andra sidan kan jag ju tänka outside the box... Jag tror att man ganska lätt fastnar i ambitioner=jobb... Och jag är en så ointresserad kariärrsmännsika som det nog går att finna. I alla fall i nuläget.


Men man kan ju ha andra ambitioner. Jag vill lyckas med Lucas, han ska bli en lydig och uppmärksam hund, för snäll och go är han ju redan. Kanske tom att vi kan ställa upp i tävlingslydnad som tävlingsform en vacker dag?

Vidare ska han kunna gå lös utan lina och utan att jag behöver oroa mig för att han sticker och inte lyssnar på NEJ!


Jag har ambitionen att skaffa mig en häst en vacker dag.


Även att hitta mitt drömyrke. Kan det vara så att jag måste starta något eget för att lyckas med det? Vågar jag?


Ambitioner kan se olika ut men man måste våga tänka outside... Nu har jag inte tid att skriva mer för jag måste träna med min blivande champion i tävlingslydnad... LUCAS!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards