Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Annica - 25 januari 2011 22:55

Tänkte för nån minut sen att det var länge sen jag gosade med min Puma. Vem tror ni kommer intrippandes och hoppar upp i mattes säng sekunden senare? Min finaste tjej! Nej nu blir det sova och mys med Puma! 

Av Annica - 25 januari 2011 22:31

Jag undrar hur länge det dröjer innan de sover alla tre i BIA-bädden?! Luci har redan varit framme och nosat flera gånger. Det finns ju gott om plats och så är den ju så mysig! 

Av Annica - 25 januari 2011 21:36

  Tillåt mig presentera Devils lillasyster och Lucas nya kompis, ELLA! Hon är en AMERIKANS STAFFORDSHIRE TERRIER, ni vet en sån där LIVSFARLIG kamphund! Hon är nog bland det sötaste som går omkring här på jorden, visst ser hon livsfarlig ut? Och hon ÄLSKAR Lucas!


Av Annica - 25 januari 2011 13:11

Varför kan jag inte bara sluta bry mig!? Skita i att vissa av mina kollegor inte kan parkera sina bilar rätt så att vi bara får två platser istället för tre? Bara ställa bilen på gatan istället och le.


Eller att vissa inte förstår potatisMOS och potatisPURÉ är samma sak. Skita i att hon ändrar i vår meny när jag skrivit puré, jag tycker liksom att det låter trevligare OCH det är väl ändå vår meny? Inte hennes? Det är väl ändå JAG som skriver den? inte hon...??? Då kan hon skriva ALLTID i stället så slipper jag.


*SUCK* sluta bry dig så mycket om skitsaker Annica, det får dig bara att bli irriterad och sur, precis som du inte vill vara.


Så har jag det idag, vad är ni på för humör?



Av Annica - 25 januari 2011 10:00

En första vårdag...


♥ Plusgrader ♥ Citronfjäril ♥ Krokus ♥ Snödroppar ♥ Tussilago ♥ Blåsippor ♥ Fågelsång Torr asfalt ♥ Sol, välsignade sol! ♥ Videung ♥ Solglasögon ♥


 
  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards