Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Annica - 12 januari 2011 21:58

Tack till granne P som plogade bort all snö som rasat ner från taket. Det låg framför hela huset som värsta mount everest och var skittungt! Sen breddade han vår uppfart när han ändå var på gång! TACK TACK TACK!!!!

Av Annica - 12 januari 2011 21:45

Lucas operationssår är numera ett minne blott och han kan nu skryta med ett tufft ärr. Således får han numera springa lös och busa som vanligt igen vilket vi firade med att låna Scilla. Eller låna och låna... Vi släppte dem i ridhuset och oj vad det sprangs och busades! Sötnosarna! Lucas var inte en svart labardor när de var klara, han var brun!

Av Annica - 12 januari 2011 21:30


Med tanke på att jag älskar handväskor så kan det te sig konstigt att jag går omkring med en ryggsäck. Men jag har en bra förklaring. Mina axlar och min rygg måste tydligen vila så det fick som bli så...

Just nu går jag alltså omkring med en eastpack mini den inhandlades väl för omring tio-femton år sen.


Till innehållet då;

♥Min älskade svarta mössa som jag fick av Karin P för ett antal år sedan! Bästa mössan!

♥Almanacka från personligalmanacka

♥Hello Kitty-börs med diverse mediciner

♥Glasögon från DKNY som används alltför sällan

♥Världens största plånbok

♥Döskallering

♥Öronproppar

♥Multiverktyg

♥Spegel

♥Bläckpenna

♥Diverse nycklar

♥Handkräm

♥Nässpray

♥Idominsalva

♥Tuggummi

♥Alcogel

♥Lactostabletter

♥Ficklampa

♥Femkrona

♥Kamera

♥Klädborste

♥Iphone

♥Hårbortse




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards