Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Annica - 4 januari 2011 22:35

Så här har vi det när det ska tvättas och fixas med operationssåret och pungen. Visst ser han lidande ut! (ironisk) Sötnöt! Men den där kragen är ett jävla otyg tycker vi! Framförallt Lucen! Nödvändigt tyvärr. 

Av Annica - 4 januari 2011 10:00

Jahopp, kan ju börja med att tala om att det inte är jag som har hittat på dessa rubriker. Som om ni skulle vara intresserade av vad jag har ätit idag.


Eftersom att klockan är sisådär tio så har jag nog inte hunnit med så mycket ännu. (Ja, det är ett tidsinställt inlägg). Men om dagen är som den brukar så har jag stoppat i mig två dubbelmackor i bilen på väg till jobbet. Just nu har vi pågens limpa hemma, god och totalt onyttig. På har jag haft laktosfritt smör från valio och kanske hushållsmedwurst och, ja vad ska vi tro? ost kanske? Antagligen drack jag laktosfri mjölk till.

Nåväl... Antagligen har jag hunnit med en eller två koppar svart kaffe på jobbet också.


Till lunch, vid elva, kommer jag att inta pasta med tonfisksås, -eget recept!


Middagen kommer att bestå av något med köttfärs, anagligen tacos då Emil typ ÄLSKAR tacos... WHY?! Nåväl... Så blir det nog annars får jhag väl gå in och ändra eftersom att det är totalviktigt!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards