Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Direktlänk till inlägg 7 januari 2011

Dag 07- Min Bästa Vän

Av Annica - 7 januari 2011 10:00

Jag har aldrig haft en bästa bästa vän. Antar att jag har varit för ombytlig för det? Har lätt att bli uttråkad och tär väl säkert både på mig sjäv och mina vänner om vi umgås för intesivt.

När jag var yngre så ville jag också ha en bästis "som alla andra" men sen när jag blev äldre så insåg jag fördelen med att ha många riktigt bra vänner. Och tro det eller ej, men alla mina bra vänner står mig fortfarande nära och är fortfarande mina bästisar. Så man kan väl säga att jag har det fantastiskt bra som har ett tiotal "bästisar." Det sköna med bra kompisar är att man kan vara ifrån varandra flera månader nästan ett år men sen när man träffas igen så är det som det aldrig varit nått glapp, förutom att man har tusen saker mer att prata om.


Men sen kan man ju dra det hårt, vem kan jag säga allt till, vem ser mig precis som jag är, och vem får stå ut med alla mina dåliga sidor, mina utbrott? Jo Emil förstås!♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 3 juni 2012 14:30


HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA OCH SÖTASTE KATTER IDAG!!!!   Just idag för sju år sedan föddes mina underbara katter. Jag fick ett sms mitt i natten från min kompis som äger mamman. "Den första ser ut som en skölpadda" då visste jag att vi sk...

Av Annica - 3 juni 2012 12:48


Inget regn på dagens morgonpromenad men massa underbara Lupiner och söta små Vinbärssnäckor. Håll tillgodo.   ...

Av Annica - 2 juni 2012 20:30


          Alltså... matte. *suck* Jag fattar inte varför ni kallar det hundväder, det borde ju kallas människoväder eller åtminstone matteväder. Herregud. Det var ju inte direkt skönt ute i morse på morgonpromenaden. Jag uträttade mina beho...

Av Annica - 2 juni 2012 20:13


Hittar ni Labradåren?!     

Av Annica - 2 juni 2012 20:03


...då får man göra det bästa av situationen. Hemmagjorda hamburgare. TIPS! Rostad lök på hamburgare är sjukt gott! Lucas njuter av ett märgben det låter gott när man hör honom men jag ska nog inte testa faktiskt.         ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards