Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Direktlänk till inlägg 30 januari 2011

Dag 30 -Ett Sista Ögonblick

Av Annica - 30 januari 2011 15:51

Det låter så sorgligt. Ett sista ögonblick, vad ska man skriva för att det inte ska bli det? Jag ska nog ägna det sista inlägget i den här listan med att skriva om just den, listan.

Jag hoppas att ni har lärt känna mig lite bättre på vägen för även om man känner varandra och har gjort det hela livet så tror jag att ni fått en del överraskningar. Har jag fel? Är det något ni inte visste om mig av det jag skrivit? Svara gärna med en kommentar eller i ett mail om ni inte vill vara offentliga. 


Jag tänkte att det här skulle bli lätt men vissa av rubrikerna har varit väldigt svåra att skriva om. Även om jag vill skriva direkt ur hjärtat så vill jag inte vara för utlämnande. Allt kan inte hängas ut offentligt. Nåväl nu är listan slut, sista inlägget idag och jag är lättad. Samtidigt som det har varit kul och ja, jag har ju valt det själv, så har det varit en liten press att prestera ett läsvärt inlägg om mig själv varje dag. Jag har lärt känna mig själv under de här trettio dagarna hoppas att ni också känner att ni fått se en ny sida av mig.

 
 
Ingen bild

therese

30 januari 2011 16:36

visste ju att du var gråtmild...:) däremot visste jag inte att du ville gifta dig på gotland, hoppas jag är bjuden när det blir av

 
Ingen bild

Karin

30 januari 2011 17:15

Tror faktiskt inte det var så många överraskningar.. bröllopet på gotland pratade vi juh om på nyår iom din mosters (?) fina bok :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 3 juni 2012 14:30


HIPP HIPP HURRA FÖR VÄRLDENS BÄSTA OCH SÖTASTE KATTER IDAG!!!!   Just idag för sju år sedan föddes mina underbara katter. Jag fick ett sms mitt i natten från min kompis som äger mamman. "Den första ser ut som en skölpadda" då visste jag att vi sk...

Av Annica - 3 juni 2012 12:48


Inget regn på dagens morgonpromenad men massa underbara Lupiner och söta små Vinbärssnäckor. Håll tillgodo.   ...

Av Annica - 2 juni 2012 20:30


          Alltså... matte. *suck* Jag fattar inte varför ni kallar det hundväder, det borde ju kallas människoväder eller åtminstone matteväder. Herregud. Det var ju inte direkt skönt ute i morse på morgonpromenaden. Jag uträttade mina beho...

Av Annica - 2 juni 2012 20:13


Hittar ni Labradåren?!     

Av Annica - 2 juni 2012 20:03


...då får man göra det bästa av situationen. Hemmagjorda hamburgare. TIPS! Rostad lök på hamburgare är sjukt gott! Lucas njuter av ett märgben det låter gott när man hör honom men jag ska nog inte testa faktiskt.         ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards