Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg under mars 2012

Av Annica - 2 mars 2012 21:52

Okej... Jag har kommit på en sak till jag önskar mig!

 


 

Finns på Scorett. Storek 39!

Av Annica - 2 mars 2012 20:29

Så var fredagkvällen här. Som tur är så köpte jag mig en Marabou Black igår när jag var och handlade annars hade fredagsmyset lyst med din frånvaro. Ja inte fredagsmyset i soffan med djuren, utan det myset man stoppar i sig. Till middag fick jag nöja mig med äggmackor, gott som tusan men ja, inte så festligt kanske. Jag kunde förstås satt ett tomtebloss i dem... Fast de har jag inga... Och ja, Emil jobbar dessutom, så annars hade det blivit fryst pizza eller nått... fast uppvärmd då!



Varför blev det så här då? Jo ser ni så blir det när man inte har hjärnan på plats där inne i skallen... Jag skulle handla present till söta J som fyller ett idag och sen åka vidare och handla lite fredagsmys till mig själv. Men vad upptäckte jag när jag skulle betala presenten? Jo att plånboken låg hemma och inte i min väska. Åh typiskt! Fick lägga undan presenten till imorgon som tur var och sen var det bara att åka hem. Och ja, jag bor ju inte direkt nästgårds med någon affär och jag hade varken, hjärta, samvete eller ork att komma hem, säga hej till Lucas och sen sticka direkt. Även om jag bara skulle vara borta tjugo minuter eller nått... Nej då får det vara, så viktigt är det inte. 


Så, vi tog oss en kolsvart skogspromenad (åh vad jag vill ha sol och ljus) och nu slappar vi i soffan. Passade på att klippa till luggen också. Och ja det blev väl hyfsat jämt... Man kan ju inte gå till frisören för en sketen lugg liksom!



 

Av Annica - 2 mars 2012 19:00

Titta vad som damp ner i min brevlåda idag! Min vinst från Therez 

 

Älskar´t!

Av Annica - 2 mars 2012 12:40

Jag blir så glad av det här vädret! Allt känns hflt plötsligt plättlätt!!! Dra på tusen par galonbyxor över tjocka overaller? Byta fingervantar på barnen för hundrade gången?! Grus i munnen och leriga stövlar?! DET GÖR INGET, DET ÄR VÅÅÅÅÅÅÅR!!!!!! Idag fyller ju även fasters lillfjant hela 1år! I morgon ska jag således åka på 1årskalas. Tjohoo!!! Känns som att han föddes igår och redan är han så stor! Det är inte klokt! Blir ingen bild på lillfjant nu för jag bloggar från mobilen, värdelöst! Men det verkar som att bloggplatsens app äntligen är på gång nu, bara fyra månader sent eller nått! Jaja, bättre sent än aldrig. Nu ska jag blunda i några minuter på soffan innan rasten är slut! Trevlig helg allesammans!

Av Annica - 1 mars 2012 22:49

Men alltså, såg ju att det var första mars idag och inte kan man väl starta fantastiska mars med inget blogginlägg...


Vad skriva då? Jag kan ju skriva att jag och Lucas har tränat idag och att det gick sådär, han kändes trött och hans matte hade inte inspiration nog att inspirera honom till stordåd... Hmm, knäckte nog precis koden till dagens "inte så lyckade träning."


Annars kan jag ju alltid skriva om att det ska bli skönt med fredag imorgon eller att jag är lite kär i hela Dead By April (shyys... säg inget till Emil). Ja, jag vet att jag snart fyller piiip och att idol-förälskelse borde ha lagt sig vid det här laget. Men jag har ju även upptäckt att jag inte riktigt är som alla andra så ja, det är bara att gilla läget liksom.


Äh! Nu har jag ju lyckats knopa ihop ett inlägg till er.


Inspirerat av min svägerskas blogginlägg tidigare idag. 


Nu ska jag krypa till kojs och sova som en gris hela natten, ja man kan ju alltid få hoppas på det i alla fall. In my dreams! *hehe* sorry, sura skämt kan ju ploppa ut ibland....

Av Annica - 1 mars 2012 22:41

Nähä hörni ni! JAg hade tydligen annat för mig än att skriva ett blogginlägg till er idag... Så kan det vara, visst saknar ni mig?! Hörs antagligen imorgon!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards