Bliip med känslorna utanpå och tankarna inuti

Alla inlägg under mars 2012

Av Annica - 10 mars 2012 11:46

Lucas ÄLSKAR sin boll!

       

Hur söt kan man va?


Nu ska vi ut och träna. I dagsljus! Halleluja!! Ska tvinga Emil att filma får se om det blir bloggvänligt!

Av Annica - 10 mars 2012 11:14

Godast är godiset man äter när man inte får... Till frukost, innan middagen... ja ni fattar! 


Av Annica - 10 mars 2012 10:30




Brutalt uppvaknande i morse! Vacknade med ett ryck vid sju! Jäklar!!! Jag har försovot mig! PANIK!! Pulsen steg rejält! SKIT SKIT SKIT! Slängde ett getöga på Iphonen för att kolla att jag uppfattat tiden rätt, det hade jag men.... Det stod även LÖRDAG där under! LÖRDAG! Jag älskar LÖRDAG! La mig ner igen och somnade förnöjt om.


     

Björn Borg var förbi en sväng i går natt också.

Av Annica - 10 mars 2012 09:00

Morgonbild från förra året! Den ser lite ut som en talva. Ibland är suddigt bra!

 

Av Annica - 9 mars 2012 22:21

Jag har fått en ny läsare! Vad glad jag blir när ni hör av er med en liten kommentar! Förresten, jag har försökt att bättra mig på att svara på era kommentarer (de få jag får, era snålisar!) Så gå tillbaka och kolla när ni kommenterat, kanske finns det en unik rad tillägnad just dig där! 


 

Jag bjuder på en gammal bild. Jag är en tiger så slipper ni fråga...

Av Annica - 9 mars 2012 20:45

Emil skickade ett foto till mig förrut...

 

Av Annica - 9 mars 2012 20:22


 

Är det bara jag som tycker att det här är hysteriskt kul??!! 

Bild lånad från Aftonbladet

Av Annica - 9 mars 2012 19:56

Jag skriver ofta om det men det är det värt! IDAG ÄR DET FREDAG!!! Alltid lika skönt! 


Status på handen är väl okej. Den är bättre, men hjärnan tror att den är bra ibland och gör oväntade saker med den. Då blir det *AJ* och ledsen Annica. Skriva på datorn är AJ! "Komihåglapp till hjärnan!"


Lucas och jag körde nyss ett snabbpass här hemma! WOW! Fina skrutt, vad han kan alltså! Synd att mina nerver är så dumma så någon tävling lär det ju inte bli.


Jaja.... Nu är det fredagsmys i soffan med sambo hemma, det ni!


Jag och mitt hjärta! Vi är normala.... typ!  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Länkar

Kategorier

Gästbok

Arkiv

Sök i bloggen

Beökare


Ovido - Quiz & Flashcards